Skip to content

Support

Zit je met een complex probleem? Of is een product nieuw voor jou en heb je begeleiding nodig? We zijn hier om je te helpen. De antwoorden op veel gestelde vragen vind je in de FAQ of via de Hexagon Community. Je kunt natuurlijk ook je supportvraag sturen naar support@imagem.nl of bellen naar 055 2002 055. Support is bereikbaar op werkdagen tussen 09.00 uur en 17.00 uur.

Helpdesk

Ben je bestaande klant? Log in bij het support portaal om een ticket aan te vragen en te volgen. klantportal >>

Veelgestelde vragen

naar faq

FAQ

We hebben veel gestelde vragen beantwoord op onze FAQ pagina. Staat je vraag en antwoord er niet bij? Bekijk dan de Hexagon Community of stuur je support vraag naar support@imagem.nl.

Technologie Updates

bekijk updates

Technologie Updates

Blijf op de hoogte van de Hexagon technologie. Informatie over nieuwe ontwikkelingen, patches en meer, op één plek. bekijk updates >>

Documentatie

bekijk documenten

Documentatie

Hier vind je veel gebruikte handleidingen van IMAGEM producten en installatie en activatie handleidingen. bekijk documenten >>

Community

Verkrijg, wissel uit en deel kennis, of bespreek onderwerpen met andere Hexagon productexperts. hexagon community >>

(e-)training

Beter worden met onze producten? Of ze gewoon leren kennen? Er zijn vele gratis e-trainingen beschikbaar op de Hexagon Community. Liever een training op maat gemaakt? Neem dan contact met ons op via sales@imagem.nl of bel 055 2002 055.

Security

Wij houden bekende kwetsbaarheden in de software bij en geven deze weer op een overzichtspagina. Bekijk de status en mogelijke oplossingen van ons en onze partner Hexagon Geospatial hier >>

Abbonementen

meer informatie

support & onderhouds- abonnement

Heeft u een subscriptie-licentie of support en onderhoudsabonnement aangeschaft? Dan vind je hier wat je hiervan kan verwachten. meer informatie >>