Support
Zit je met een complex probleem? Of is een product nieuw voor jou en heb je begeleiding nodig? We zijn hier om je te helpen. De antwoorden op veel gestelde vragen vind je in de FAQ of via de Hexagon Community. Je kunt natuurlijk ook je supportvraag sturen naar support@imagem.nl of bellen naar 055 2002 055. Support is bereikbaar op werkdagen tussen 09.00 uur en 17.00 uur.
Helpdesk
naar klantportalHelpdesk
Ben je bestaande klant? Log in bij het support portaal om een ticket aan te vragen en te volgen. klantportal >>
Veelgestelde vragen
naar faqFAQ
We hebben veel gestelde vragen beantwoord op onze FAQ pagina. Staat je vraag en antwoord er niet bij? Bekijk dan de Hexagon Community of stuur je support vraag naar support@imagem.nl.
Technologie Updates
bekijk updatesTechnologie Updates
Blijf op de hoogte van de Hexagon technologie. Informatie over nieuwe ontwikkelingen, patches en meer, op één plek. bekijk updates >>
Documentatie
bekijk documentenDocumentatie
Hier vind je veel gebruikte handleidingen van IMAGEM producten en installatie en activatie handleidingen. bekijk documenten >>
Community
hexagon communityCommunity
Verkrijg, wissel uit en deel kennis, of bespreek onderwerpen met andere Hexagon productexperts. hexagon community >>
Training
vraag nu aan(e-)training
Beter worden met onze producten? Of ze gewoon leren kennen? Er zijn vele gratis e-trainingen beschikbaar op de Hexagon Community. Liever een training op maat gemaakt? Neem dan contact met ons op via sales@imagem.nl of bel 055 2002 055.
Beveiliging
bekijk security issuesSecurity
Wij houden bekende kwetsbaarheden in de software bij en geven deze weer op een overzichtspagina. Bekijk de status en mogelijke oplossingen van ons en onze partner Hexagon Geospatial hier >>
Abbonementen
meer informatiesupport & onderhouds- abonnement
Heeft u een subscriptie-licentie of support en onderhoudsabonnement aangeschaft? Dan vind je hier wat je hiervan kan verwachten. meer informatie >>